Księgi rachunkowe

  • tworzenie Planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy. Wspólnie uzgadniamy i doradzamy wariant rachunku zysków i strat w zależności od potrzeb informacyjnych i zarządczych firmy. Istnieje również możliwość dostosowania planu kont do celów kontrolingowych. Analizując działalność firmy proponujemy jak najlepsze warianty rozwiązań, usprawniające procesy informacyjne i decyzyjne
  • tworzenie polityki rachunkowości
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • dekretacja dokumentów
  • zestawienie obrotów i sald
  • prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań kwartalnych, miesięcznych
  • sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego
  • reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
  • archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy

Podatkowe księgi przychodów i rozchodów

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR
  • prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży vat
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • sporządzenie zeznania rocznego
  • przygotowywanie bilansówM
  • reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
  • archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy

Kadry i płace

1. Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników

  • prowadzenie akt osobowych
  • przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne)
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • sporządzanie harmonogramów czasu pracy
  • sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin wynagradzania, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych)
  • akta pracownicze przechowujemy w siedzibie firmy

2. Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę

  • sporządzenie listy płac
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy

3. Dokumentacja umów-zleceń i umów o dzieło

  • prowadzenie ewidencji podatkowej zleceniobiorców
  • przygotowywanie umów zleceń / o dzieło
  • sporządzenie listy płac umów-zleceń / o dzieło
  • sporządzenie deklaracji podatkowych
  • listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy

4. Prowadzenie dokumentacji ZUS

  • sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
  • sporządzanie deklaracji ZUS
  • prowadzenie dokumentacji zasiłkowej (zasiłek chorobowy, macierzyński, opiekuńczy)
  • przygotowywanie raportów RMUA za okresy miesięczne
  • wszelkie dokumenty do ZUS przekazujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem własnego podpisu elektronicznego

Dane teleadresowe

Biuro:

ul. B. Chrobrego 28,
31-428 Kraków

Telefon:

12 294 12 31
665 850 231
665 850 727

Email:

biuro@mbmoffice.pl

Bierzemy pełną odpowiedzialność za efekty naszej pracy.

Każdy ze wspólników posiada polisę ubiezpieczenia OC na sumę gwarancyjną 10 tys EUR.